People Centered Growth

wij bieden je een aanpak 
waarmee je medewerkers je beste online ambassadeurs worden
en je organisatie groeit 

People Centered Growth

wij bieden je een aanpak 
waarmee je medewerkers je beste online ambassadeurs worden
en je organisatie groeit

Met de People Centered Growth aanpak
groeien medewerkers uit tot de allerbeste online ambassadeurs voor je organisatie
en dragen zo bij aan recruitment, sales en marketing.

Onze aanpak kent drie varianten. Schakel ons in voor:

Met de People Centered Growth aanpak groeien medewerkers uit tot de allerbeste online ambassadeurs voor je organisatie en dragen zo bij aan recruitment, sales en marketing.

Onze aanpak kent drie varianten. Schakel ons in voor:

social selling

Genereer aandacht uit de markt die je product of dienst verdient. 

Je medewerkers vertellen online over de mogelijkheden en voordelen van je dienstverlening en genereren leads.

thought leadership

Versterk de reputatie van je organisatie op relevante thema’s. 

 Je medewerkers laten online hun kennis, kunde en ervaring zien en verdienen daarmee kennisleiderschap.

employee branding

Versterk het werkgeversmerk van je organisatie en trek talent aan.  

Je medewerkers zijn online het gezicht van je organisatie en genereren interesse vanuit de arbeidsmarkt. 

waarom

Wij weten het zeker: je medewerkers zijn je allerbeste ambassadeurs – ook online. Of het nu gaat om het versterken van de reputatie van je organisatie, leads genereren of talent aantrekken.

Weinig bedrijven weten deze 'online potentie' van hun medewerkers écht te benutten. Dat komt doordat medewerkers marketing- & sellingvaardigheden missen en omdat er geen goede verbinding is gemaakt met de doelstellingen van de organisatie. Hierdoor mis je een enorme groeikans.

De People Centered Growth aanpak gaat uit van de kernwaarden en krachten van je medewerkers. We leren hen de beste manier om online hun kennis, ervaring, talenten en persoonlijkheid te laten zien. Zodat je organisatie groeit. 

waarom

Wij weten het zeker: je medewerkers zijn je allerbeste ambassadeurs – ook online. Of het nu gaat om het versterken van de reputatie van je organisatie, leads genereren of talent aantrekken.

Weinig bedrijven weten deze 'online potentie' van hun medewerkers écht te benutten. Dat komt doordat medewerkers marketing- & sellingvaardigheden missen en omdat er geen goede verbinding is gemaakt met de doelstellingen van de organisatie. Hierdoor mis je een enorme groeikans.

De People Centered Growth aanpak gaat uit van de kernwaarden en krachten van je medewerkers. We leren hen de beste manier om online hun kennis, ervaring, talenten en persoonlijkheid te laten zien. Zodat je organisatie groeit. 

deze organisaties gingen je voor

logo-microsoft

waar medewerkers negatieve conversaties ombuigen naar positief en zorgen voor de hoogste merkbelevingsscore

logo-deloitte

waar medewerkers relaties met prospects versterken, leads genereren en een substantiële omzetbijdrage leveren

logo-loyensloeff

waar medewerkers bestaande en nieuwe klanten op de hoogte houden en zorgen voor meer bereik via corporate accounts

logo-berenschot

waar medewerkers extra traffic naar een nieuwe website realiseren, waar maandelijks tientallen leads worden gegenereerd

logo-ey

waar medewerkers hun doelgroepen miljoenen keren bereiken, leads genereren, en interesse wekken in de arbeidsmarkt

deze organisaties gingen je voor

logo-microsoft

waar medewerkers negatieve conversaties ombuigen naar positief en zorgen voor de hoogste merkbelevingsscore

logo-deloitte

waar medewerkers relaties met prospects versterken, leads genereren en een substantiële omzetbijdrage leveren

logo-loyensloeff

waar medewerkers bestaande en nieuwe klanten op de hoogte houden en zorgen voor meer bereik via corporate accounts

logo-berenschot

waar medewerkers extra traffic naar een nieuwe website realiseren, waar maandelijks tientallen leads worden gegenereerd

logo-ey

waar medewerkers hun doelgroepen miljoenen keren bereiken, leads genereren en interesse wekken vanuit de arbeidsmarkt

zo pakken we het aan

We starten met een voorbereiding. Daarna volgt een pilot. Vervolgens vergroten we het succes door te schalen. 

1. voorbereiden op succes

Tijdens een kortevoorbereidende fase creëren we alle randvoorwaarden die nodig zijn voor een succesvolle pilot.  

Samen bepalen we aan welke organisatiedoelstellingen wordt bijgedragen. We analyseren de cultuur van je organisatie en welke stappen je al hebt gezet.  

We stellen een team samen dat verantwoordelijk wordt voor de pilot, we selecteren de deelnemers en stellen een plan van aanpak op. Klaar voor de pilot! 

2. aan de slag

Tijdens een pilot van 6 maanden gaat een selecte groep medewerkers aan de slag. Zij leren nieuwe marketing- & sellingvaardigheden. 

Tijdens interactieve, praktische workshops analyseren zij zichzelf, de markt en hun concurrentie. Ze leren zich op de beste manier te positioneren vanuit hun kernwaarden en krachten.

Het geleerde wordt direct toegepast en we meten de resultaten. Hierdoor leren we welke inspanningen het hoogste rendement opleveren. 

3. schalen

De successen uit de pilot tekenen we op in best practices. Dit wordt de nieuwe norm. Nu ben je klaar om te schalen.  

Op deze manier beschikken steeds meer medewerkers over de juiste online marketing- & sellingvaardigheden.

Het resultaat: meer aandacht uit de markt, een verbeterde reputatie en een sterker werkgeversmerk. Jouw organisatie groeit!

 onze werkwijze

mensgericht

People Centered Growth; de naam zegt het al. In onze aanpak staan mensen centraal: de mensen binnen jouw organisatie en hun doelgroepen. Ook in een wereld die steeds digitaler wordt. We beginnen dus altijd bij jouw medewerkers. Dit is de eerste stap naar groei!

begrijpelijk

Wij maken complexe zaken begrijpelijk. Punt.

beweging

Stilzitten? Niets voor ons! Met onze interactieve workshops brengen we jouw medewerkers in beweging. Ook online. We brengen kennis, zorgen voor inzichten en laten je medewerkers het geleerde direct toepassen.

plezier

Iets nieuws leren gaat makkelijker als het leuk is. Met ons enthousiasme en interactieve oefeningen maken we leren plezierig.

 onze werkwijze

mensgericht

People Centered Growth; de naam zegt het al. In onze aanpak staan mensen centraal: de mensen binnen jouw organisatie en hun doelgroepen. Mensen doen namelijk zaken met mensen. Ook in een wereld die steeds digitaler wordt. We beginnen dus altijd bij jouw medewerkers. Dit is de eerste stap naar groei!

beweging

Stilzitten? Niets voor ons! Met onze interactieve workshops brengen we jouw medewerkers in beweging. Ook online. We brengen kennis, zorgen voor inzichten en laten je medewerkers het geleerde direct toepassen.

begrijpelijk

Wij maken complexe zaken begrijpelijk. Punt.

plezier

Iets nieuws leren gaat makkelijker als het leuk is. Met ons enthousiasme en interactieve oefeningen maken we leren plezierig.

rondje spark

laat je inspireren

Boek een Spark!-sessie en laat je inspireren over online ambassadeurschap.

"Ook in B2B draait social om mensen: wat kun je verbeteren?"

"Jij bent al iemand."

"Dankzij online ambassadeurs meer omzet bij Centraal Beheer."

laten we kennismaken

bel Stéphan: 06 29 49 96 79
of Jochem:  06 47 39 48 45

bel Stéphan: 06 29 49 96 79
of Jochem:  06 47 39 48 45

Wil je dat medewerkers de beste online ambassadeurs worden en je organisatie groeit?
Maak dan vandaag nog kennis met ons, Jochem Koole en Stéphan Lam.

dit zijn wij

Fotografie: Marcel Krijger

Jochem Koole - Sinds 2013 werk ik als zelfstandig adviseur voor klanten als Berenschot, Dentons, EY, Heembouw, Loyens & Loeff en Railpro. Daarvoor was ik marketeer, projectmanager bij online bureaus en social business consultant bij Deloitte.

In 2019 verruilde ik - met pijn in mijn hart - de hoofdstad voor de hofstad. Ik schiet graag plaatjes en kan niet wachten tot we weer mogen reizen.

Heb je mijn meest recente blog "Jij bent al iemand" al gelezen? En kijk ook eens naar al onze blogs.

Stéphan Lam - Ik ben online strateeg en auteur van het boek ‘Medewerkers als Online Ambassadeurs’. Sinds 2017 ben ik zelfstandig strateeg voor o.a. ABN AMRO, CGI, Eneco en NS. Ook ben ik trainer bij Frankwatching en spreker bij Speakers Academy. Daarvoor was ik werkzaam bij Microsoft Nederland als digital manager.

Ik ben Rotterdammer, ik schrijf als hobby filmscenario's, ik fotografeer en basketbal graag. Bijna wekelijks deel ik artikelen over online media in mijn nieuwsbrief #voorjougelezen.

Lees mijn blog "Ook in B2B draait social om mensen: wat kun je verbeteren?"Hier lees je al onze blogs.

Fotografie: Josselien van Eijk

Fotografie: Josselien van Eijk

Stéphan Lam - Ik ben online strateeg en auteur van het boek ‘Medewerkers als Online Ambassadeurs’. Sinds 2017 ben ik zelfstandig strateeg voor o.a. ABN AMRO, CGI, Eneco en NS. Ook ben ik trainer bij Frankwatching en spreker bij Speakers Academy. Daarvoor was ik werkzaam bij Microsoft Nederland als digital manager.

Ik ben Rotterdammer, ik schrijf als hobby filmscenario's, ik fotografeer en basketbal graag. Bijna wekelijks deel ik artikelen over online media in mijn nieuwsbrief #voorjougelezen.

Lees mijn blog "Ook in B2B draait social om mensen: wat kun je verbeteren?"Hier lees je al onze blogs.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!