People Centered Growth

blogs & artikelen

People Centered Growth

 blogs & artikelen

Ben je op zoek naar meer achtergrondinformatie over People Centered Growth?
Lees dan onze blogs & artikelen.

Jij bent al iemand

Wij geloven in mensen met inhoud. Dat is ook precies de reden waarom we in een personal branding of thought leadership traject eerst – met een coach – kijken naar de binnenkant: naar de kernwaarden van je medewerkers, naar hun krachten en hun uitdagingen. Pas daarna kijken we naar de buitenkant: naar de doelgroep en naar de beste manier … Read more

Ook in B2B draait social om mensen: wat kun je verbeteren? [onderzoek]

Marketing- en communicatieafdelingen zetten hun socials veelvuldig in. Toch laten vooral B2B-organisaties potentie liggen, en dan met name op het ‘social’ gedeelte van ‘social media’. Uit recent onderzoek blijkt namelijk dat een bredere inzet van social media, bijvoorbeeld in een employee advocacy-traject, impact heeft op de relatie met klanten, en ook de betrokkenheid van medewerkers vergroot.

Hoe VodafoneZiggo online ambassadeurschap aanpakt via verhalen

Als we praten over online ambassadeurschap, dan hebben we het eigenlijk over verhalen vertellen. Goede en échte verhalen. Verhalen die resoneren. Hoe VodafonaZiggo deze verhalen uit deze organisatie naar boven weet te halen.

Dankzij online ambassadeurs meer omzet bij Centraal Beheer

Hoe Centraal Beheer het gedrag van medewerkers heeft kunnen veranderen, zodat ze zich als online ambassadeurs zijn gaan inzetten. En wat dit hen heeft opgeleverd.

Employee advocacy is meer dan content delen

Employee Advocacy stopt niet bij het delen van content. De volgende stappen zijn het cureren en creëren van content. Een te grote inspanning voor een medewerker? Dat valt best mee.

Influencers? In 7 stappen een strategie voor B2C & B2B

De populariteit van influencer marketing neemt toe. Hoe ga je ermee aan de slag? Aan de hand van zeven stappen en het influencer model vertelt Stéphan hoe je met inzet van de werknemers van je organisatie planmatig een influencer-strategie kunt implementeren.

Zo vermijd je valkuilen bij de inzet van medewerkers

Jochem legt uit waarom zakelijke inzet van social media logisch is voor een B2B-bedrijf. Maar waarom zijn er dan nog steeds relatief weinig organisaties die hier succesvol gebruik van weten te maken?

Zo blijven ambassadeurs waardevol voor hun netwerk

Als je medewerkers inzet als ambassadeurs, gaat het niet alleen om de eerste (digitale) indruk die ze in hun netwerk achterlaten. Het gaat vooral ook om de indrukken die daarop volgen. Wat leer je je medewerkers om blijvend van waarde te zijn voor hun netwerk?

Verpakking vs. Inhoud: hoe de aandacht van B2B-marketeers langzaam verschuift

Het gaat niet om de verpakking, maar om de inhoud. Die is absoluut minder sexy, een stuk moeilijker te doorgronden en veel minder gemakkelijk aan te passen. 

Kennisleider, word persoonlijk

Laten zien dat je ergens verstand van hebt, is goed voor het verkrijgen van vertrouwen. En aangezien iedereen tegenwoordig googelt – ook als ze een zakelijke dienstverlener nodig hebben – is het heel verstandig om deze kennis online te delen.

Influencers: ze zijn dichterbij dan je denkt

Veel merken gaan effectieve samenwerkingen aan met influencers. Toch is het goed om naast deze samenwerkingsverbanden ook binnen je eigen organisatie te kijken.

Als technologie mensen echt zou helpen (bij marketing en sales)

Het heeft alleen zin om bepaalde handelingen aan iemand te leren wanneer het achterliggende proces duidelijk.

rondje spark

heb je behoefte aan meer inspiratie?

Boek een spark!-sessie, waarin we je inspireren over hoe jouw medewerkers bij kunnen dragen aan meer aandacht uit de markt, een verbeterde reputatie en een sterker werkgeversmerk.